Home » Regels » Klachtenregeling

Heb je een klacht over de massage?

Als sportmasseur en sporttherapeut doe ik elke dag mijn uiterste best om alle behandelingen naar volle tevredenheid uit te voeren. Ben je toch niet tevreden over de massage of de behandeling van Best Fysiek, dan kun je het volgende doen: 

Stap 1: Bespreek je klacht met de masseur

Als je niet tevreden bent over de massage of over de communicatie, bespreek dit dan eerst met de masseur van Best Fysiek. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Komen we er samen niet uit of vind je het lastig om een gesprek met mij aan te gaan? Dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

Stap 2: Schakel de klachtenfunctionaris in

Een onpartijdige en onafhankelijke klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van jouw klacht. De klachtenfunctionaris luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris zegt niet of je gelijk of ongelijk hebt.

Is het probleem na inzet van de klachtenfunctionaris nog niet opgelost? Dan kan de klachtenfunctionaris je vertellen wat de verdere mogelijkheden zijn. Bijvoorbeeld de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Onpartijdige klachtenfunctionaris via NGS

Wil je contact met de klachtenfunctionaris, dan kun je bellen of  een e-mail sturen. ook kun je via de website van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage (NGS) een klachtenformulier invullen.

Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier

Telefoonnummer: 088 - 730 85 00

Mailadres: klacht@ngsmassage.nl

Klachtenformulier: https://www.ngsmassage.nl/klachtenformulier-consument

Meer informatie over de klachtenfunctionaris

Wat kost de inzet van de klachtenfunctionaris?

De masseur van Best Fysiek is lid van het NGS en aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz. Daarom zijn aan de eventuele inzet van de klachtenfunctionaris voor jou geen kosten verbonden.